måndag 22 november 2010

Nu har jag fått min första utmärkelse av Tvillingarnas Bokbuffé och vill tacka dom jättemycket!


När man fått den här awarden ska man: 
Tacka den du har mottagit prisen ifrån.
Kopiera awarden till din blogg.
Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter och nämna en favoritbok per författare.
Skicka awarden vidare till 5 mottagare som du tycker förtjänar den.
Favoritförfattare:
Jag hatar verkligen den här frågan men om
jag måste välja så:
Gayle Forman: Om jag stannar
Michelle Paver: Vargbröder
Richelle Mead: Vampire Academy

1 kommentar:

  1. Tack så jätte, jätte, jätte mycket! Du är så underbart snäll!
    När vi ändå håller på kan vi bara tala om vad som är så bra med din blogg.
    Du skriver verkligen roliga inlägg. Vi älskade ditt boktips-maraton. Du tar fina bilder och skriver om bra böcker. Dessutom gillar vi din blogg bild.
    Fortsätt skriva du med!

    SvaraRadera