onsdag 10 november 2010

Nu har jag läst tillsammans, andra boken och jag tycker den är superbra!
Den fasnade inte lika mycket som första boken och var ganska enformig, inte så spännande alltså
men den blev bättre och nu tycker jag faktiskt om den mer än jag gjorde förut.
Det uppstod lite förvirring för att jag trodde att Theresa var kär i Jakob, men tydligen var hon inte det.
Det beskrivs inte så tydligt i början men man fattar det efter ett tag. Det var lite jobbigt också att Theresa hela tiden blir sur på allt och alla... Men annars är den bra.

I den här boken har Alexander varit borta i ett helt år och när han äntligen kommer tillbaka vet han inte om Theresa gillar honom längre. Theresa själv är rätt förvirrad och vet inte om hon ska gilla Jakob eller Alexander och Jakobs föräldrar är på väg att skilja sig, och så vet han förstås inte om han är kär i Theresa eller inte.
Massor av missförstånd alltså.

Boken är gjord av Denise Rudberg och jag ska snart börja läsa den tredje och sista boken i serien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar