fredag 11 mars 2011

Böcker. Böcker. Böcker

Tack tack tack B.Wahlströms för dom underbara böcker som jag fått!
Jag blev verkligen superglad över dom, så snart kommer jag lägga ut en recension på alla böcker,
efter att jag läst ut dom såklart.

Jag har även köpt några böcker den här veckan, också vann jag även två böcker!
Åtta böcker på en vecka, jag nästan svimmar!
Det här är vad jag fick/köpt :

Sayonara September 1 & 2 av Åsa Ekström, Tack Kartago Förlag och Åsa!
Hemligheter av Sara Shepard, Tacjk B. Wahlströms
Skandaler av Sara Shepard, Tack B. Wahlströms
Feber av Maggie Stiefvater, Tack B. Wahlströms
Arvet av Rachel Ward, Tack B. Wahlströms
Pojken i randig pyjamas av John Boyne, Tack mig själv! :)
Inkrräktarna av E.E Richardson, Tack mig själv! :)


ALLA BÖCKERNA

Arvet, Inkräktarna, Pojken i randig pyjamas

Hemligheter, Skandaler, Feber

Sayonara September, Sayonara September 2

Vykort på Sayonara September
Autograf från Åsa Ekström, även färglagd!
Från försa boken 
Autograf från Åsa Ekström
även färglagd!
Från andra boken
Klippdocka, Alex



Klippdocka, Lillian

Klippdocka, Janne

Klippdocka, Christian

Hela SS paketet

Den köpte jag...

Köpt..!

Tack B. Wahlströms!

Tack B. Wahlströms!

Tack B. Wahlströms!

Tack B. Wahlströms!
Vykortets baksida


Ps. Snart kommer en tävling här på bloggen!

1 kommentar:

  1. Pojken i randig pyjamas är bra men sorglig!
    Ett boktips som jag kan ge dig är Eldens hemlighet av (kommer inte ihåg) men den handlar om ett krig i Afrika.

    SvaraRadera