fredag 18 mars 2011

Dagens köp

Mamma visade mig en annons om att Akademibokhandeln hade 50% rea på alla reaböcker från bokrean alltså så jag åkte såklart dit och hittade....
Ingenting.
Nästan alla böcker var slut och det fanns inga ungdomsböcker kvar så jag kollade runt på deras normala böcker som inte är på rea och hittade tre böcker som jag ville ha, självklart kunde jag inte bestämma mig och jag kunde inte ta alla tre eftersom det skulle bli väldigt dyrt.
De böcker som det stod mellan var: 
Böcker är betydligt billigare på nätet och det är lite synd....
Men iallafall, den bok som vann blev... *trumvirvel* 

Jag har varit sugen på att läsa den jättelänge och blev såklart eld och lågor när jag såg den stå
på en av hyllorna, fast jag hade velat ha de andra böckerna också, men det får bli en annan gång 
eller så lånar jag dom på biblioteket när dom beställer in dom.
Längtar att få läsa slutet på den här serien...
Trodde jag tills jag läste att det var sex böcker i serien, och det fick man reda på först nu.
Despicable me.

Andens kraft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar