fredag 24 februari 2012

I min brevlåda + mycket lite om mig själv

Uppdaterat: Fick även 'Tystnad, Tagning' och 'Om du läser det här är det kört' av mina föräldrar idag.

Jag vet att det inte var så länge sedan jag gav ut det första avsnittet men jag valde att göra en till då det varit bokrea osv, nu får ursäkta att jag inte är den bästa på att filma och gah, min röst alltså, det är hemskt att höra sig själv på film och jag säger konstiga saker ibland, låter som en typ 10-åring och... tja ni får höra själv...
Men det är roligt att filma så ni får stå ut med och jättegärna ge tips och kritik.
Men iallafall här har ni länken till filmen på youtube men annars kan ni också kolla den här på bloggen, dock blir det en mindre skärm då.

Länk :)


2 kommentarer:

  1. Jättekul att du kollar på Buffy! Och att du gillar det så! Jag såg ut den sista säsongen på jullovet men övertalade en kompis (det var inte så svårt) att se Buffy med mig så vi är nu på den fjärde säsongen. Och jag fullkomligt älskar serien! Jag tycker att alla karaktärer (många av dem i alla fall) är helt underbara och det går inte en dag utan att jag tänker på serien. Vynne (som jag kollar med) och jag har Buffy-maraton på helgerna ibland då vi som mest har sett 20 avsnitt (fast då har vi sovit några timmar mellan också, vi har inte sett alla i sträck). Jag blir jätteglad att du älskar serien lika mycket som jag! Du har många bra avsnitt och säsonger framför dig! :D

    SvaraRadera
  2. Re: Vad kul att du är intresserad utav min bokklubb :)
    Kika in på bloggen så kan det hända att lite mer info, förslag på böcker och likande kommer upp :) Annars, kolla mejlen lite då och så ;)

    SvaraRadera