tisdag 12 juni 2012

Sommarläsning 2012 + Sommarfrågor

Sommarlovets andra dag och nu har jag planerat klart vad jag förhoppningsvis kommer hinna läsa under sommarlovet, listan kommer antagligen att uppdateras eftersom så därför kan du också klicka här för att se vad  jag läser.

Det här är vad jag hittills har planerat att läsa.


 


*Hades 
*Mitt klimatkatastrofala liv 
*Personer du kanske känner
*Rubinröd
*Monstrets dotter
*Bronsdolken
*Mycket mer än så
*Delirium

Också över till sommarfrågorna...

*Har du sommarlov?
*När fick du/när kommer du få sommarlov?
*Hur ser din sommarläsning ut?
*Har du någon sommarbok som du kan tipsa om?
*Har du lust att gästblogga om din favoritsommarbok?

Glad sommar! 




4 kommentarer:

  1. Många av böckerna är till bokmässan, ser jag! :)
    Jag får sommarlov på fredag, fast jag vet inte om man kan kalla det sommarlov eftersom jag tar studenten... Min sommarläsning finns i ett inlägg på bloggen, där finns även tips på sommarböcker. Jag kan tänka mig att gästblogga, fast kanske lite senare i sommar, efter vecka 26, kanske?

    Ha det fint! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte sommarlov än, får det på fredag, om en evighet... Jag ska snart göra ett inlägg på bloggen om min sommarläsning, har ett sommarboktips varje dag fram tills på fredag där och får se :)

    Svar: Ja, fast är snaaart frisk! :D Ska skriva brevet typ imorgon. :)

    SvaraRadera
  3. Nä jag har inte sommarlov men får det på torsdag typ. Min sommarläsning består först och främst av alla mina 17/18 låneböcker men förhoppningsvis hinner jag också med Anna and the French Kiss och nån Sarah Dessen bok på engelska som jag har tänkt beställa snart.
    Systrar i Jeans är ju typiska sommarböcker, men det vet väl de flesta redan om... och Sarah Dessen... men En liten kärlekssång av Michelle Maagorian är nog också bra sommarbok. Älskar den!
    Ja det hade jag väl kunnat, men måste i så fall först komma på vilken som är min favoritsommarbok... ;)

    SvaraRadera
  4. Jag får sommarlov imorgon och jag kommer bara plocka böcker ur min bokhylla på måfå hade jag tänkt :)
    Och jag kan inte tips om nån speciell sommarbok faktiskt, tyvärr.
    Och om jag har tid skulle jag kunna gästblogga :)

    SvaraRadera