fredag 28 september 2012

På Bokmässan!

Så där ja... Nu är första dagen på Bokmässan avklarad och jag måste säga att det här är det bästa som jag någonsin gjort i hela mitt liv. Så otroligt bra!

Allting är mycket, mycket större än jag trodde från början och det är så mycket att se och ta in att jag är glad över att jag åkte idag och inte imorgon, även om det innebar att jag var tvungen att vakna halv fyra (på morgonen!) för att, två timmar senare hoppa på flyget som flög mot Göteborg. (Okej, Stockholm först och sedan Göteborg...)

Har även träffat en himla massa författare och chockats över hur trevliga de var. Har även fått många böcker signerade och (!) träffat Michelle Paver, min stora idol och haft långa diskussioner med henne. Hon är verkligen världens bästa författare!
Har även träffat min brevvän sedan 2 år tillbaka (första mötet!) och det var verkligen, verkligen awesome.

Också har jag förstås köpt en himla massa böcker, 10 stycken om man ska vara exakt och fått ungefär hälften signerade och skakat hand med en massa författare. Dock så har jag inte träffat någon annan bokbloggare men imorgon, då ska jag krama er alla! 

Om ni vill träffa mig imorgon så kan ni komma till Bonnier Carlsens monter dvs monter B 04:02 (den är jättestor och grön, omöjlig att missa!) klockan 14:00! 




     Vi ses! 



3 kommentarer:

  1. Nu är frågan: VART FAAAAN HITTADE DU 'GODS AND WARRIORS' NÅGONSTANS? xD 'Bronsdolken' hittade jag allt, men på engelska är den spårlöst försvunnen!

    SvaraRadera
  2. Jo, och trevligt att träffa dig idag, även om vi inte talades vid särskilt mycket xD

    SvaraRadera
  3. Sv: Jo, jag tänkte återvända med mormor och mor min i släptåg en stund, leta upp The English Bookshop och sådant^^ Får se om vi kanske syns igen då! x'3 Annars så får du ha dig en fortsatt trevlig helg på mässan :D

    SvaraRadera