lördag 8 september 2012

Utvärdering av sommaren

Har helt glömt bort att jag måste utvärdera min sommarläsning, jag är en aning efter men bättre sent än aldrig.

Antal läsa böcker: 12 (4/månaden i genomsnitt)
Antal sidor: 3801
Titlar:

*Starcrossed Helena
*Starcrossed Hades
*Cirkoli
*Mitt Klimatkatastrofala Liv
*Personer du kanske känner
*Rubinröd
*Monstrets dotter
*Bronsdolken
*Delirium
*The perks of being a wallflower
 
*Slutet
*Själlös

Bästa boken: 

Det var inte svårt alls att bestämma sig för vilken bok som var bäst, utan det var helt klar The perks of being a wallflower. Den var jättefin och söt och mysig och allt! En av mina absoluta favoritböcker. Annars var Bronsdolken och Själlös de som jag tyckte mest om.

Sämsta boken: 

Slutet av Rachel Ward var då ingen bok för mig, långtråkig och urusel handling.

Kommentar: Visst hade jag kunnat läsa mer men har inte haft tid hela tiden så jag är rätt nöjd trots allt med min sommarläsning.


5 kommentarer:

  1. Jag har just läst ut The perks of being a wallflower. En underbar bok :)

    SvaraRadera
  2. Böckerna jag har läst och tyckt om där är:
    Helena, Hades, Monstrets dotter och min favorit är *trumvirvel* själlös

    SvaraRadera
  3. Vill läsa alla dom där utom Bronsdolken, The perks of being a wallflower, personer du kanske känner och Cirkoli. Det är böcker som inte riktigt intresserar mig :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Jag skulle jättegärna fara dit men kan inte. men nån gång ska jag se till att fara dit :)

    SvaraRadera