lördag 29 december 2012

På gång 2012/2013

MittimellanElla har en jultävling, missa inte!
Det har även Vår Bokvärld, kolla in den här.

Maggie Stiefvater kommer ut med en ny bok, Dödsritten i Januari 2013. Mer information hittar du här.

Blodsmagi - En bok fylld med magi, blod och kärlek. Min recension hittar du här.

Bonnier Carlsen våren 2013 ut John Greens bok the fault in our stars på svenska - Förr eller senare exploderar jag
Hemlös : En bok om Alexia Tarabotti
I Januari 2013 kommer The perks of being a wallflower ut på DVD i Sverige!
Och även ut som svensk översättning, läs mer på Gilla Böckers hemsida.

Andra delen i Delirium av Lauren Oliver Pandenomium kommer ut 2013, läs mer här.

Den tredje och avslutande delen om Alexia den själlösa kommer ut i Maj nästa år och kommer få namnet Hemlös. Läs mer här.


Har ni något mer som jag borde tipsa om?


2 kommentarer:

  1. Dödsritten har jag redan läst :D
    Den var jätte bra! Kolla gärna in min recension på boken!
    Har den inte kommit ut i bokhandlarna än?
    Trodde det, men kanske hade jag fel?

    SvaraRadera
  2. Oj, jag glömde en sak till!
    Tredje boken om Alexia - Gail Carriger ges ut i maj någon gång :D
    Och även Safirblå, Pandemonium, Hemligheternas rike och Beautiful creatures m.m. kommer ut 2013!

    SvaraRadera