söndag 25 november 2012

Literally Book Titles Challenge - Bokstavliga Boktitelsutmaningen

Hittade den här utmaningen hos Viggo och eftersom det var ett bra tag sedan jag gjorde en utmaning så varför inte göra den här?

Reglerna är enkla:

1. Ta en serie eller en bok.
2. Byt ut namnet på boken/böckerna

Själv valde jag att ändra reglerna lite men vill ni köra exakt som den ska köras så har ni reglerna här.
Själv har jag valt att döpa om böckerna så att det är bokstavliga efter sin handling.
Fet text är originaltiteln och vanlig stil är mitt namn på boken.

Tu Man Hand -  Jag är besatt av vattenkokare
The perks of being a wallflower - Konsten att hitta vänner när man är antisocial.
The Walking Dead - Zombies, zombies överallt!


1 kommentar:

  1. Haha! Gud vilka roliga titelbyten! Kul att du ville göra min utmaning :)

    SvaraRadera