fredag 2 november 2012

Vars läser du?

Som titeln lyder så undrar jag, vars tycker du om att slå dig ner och läsa en bok?
Själv har jag inget så där favoritställe men jag tycker mest om att läsa i soffan, bussen, bilen, golvet, toaletten eller bara i sängen. 

Sedan tycker jag också om att testa nya läsställen och det konstigaste stället jag läst på någonsin har nog varit på en cykel. Rekommenderas inte! (Svårt att hålla koll på vägen samtidigt som man har båda ögonen i boken och inga händer för att hålla i styret)

Så frågorna är...

  • Vars läser du helst?
  • Vad är det konstigaste stället du läst på?


1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är skönast att läsa i min schäslong(som jag fick på lovet!).
    Jag tror att jag inte läst på något jätte konstigt ställe, men man vet ju aldrig...

    SvaraRadera