fredag 7 december 2012

Favoriter - Del 2 (Julklappstips)


Då var det dags för ännu en del i mina favoriter!
Alla de som jag skrivit upp rekommenderas starkt, vissa mer än andra men alla passar perfekt som julklappar till den som vill ha något att läsa.

Resten får du ta reda på själv - En underbart spännande bok från början till slut om att leva så att när man tittar tillbaka så finns det ingenting man ångrar. (Ungdomsbok)
Om jag stannar - När Mia är med i en bilolycka får hon den ypperliga chansen att bestämma själv om hon vill fortsätta leva. (Ungdomsbok)
Splitter - En av mina absoluta favoriter här också. Ingen speciell handligen förutom att den bara är för awesome. (Ungdomsbok)
Kapitulera omedelbart eller dö - Fin bok om två tjejer som lever i sin egna värld. Bra skriven. (Ungdomsbok)
De utvalda - Tankeläsaren - Tjock bok med en massa kärlek, spänning och action. Ett måste för fantasyälskare (Fantasy)
Himlen börjar här - Ett tag sedan jag läste men minns att jag älskade den så den är antagligen något att rekommendera. (Ungdomsbok)
Feber - Ännu ett måste men den här gången för varg/varulvsälskaren eller bara den som tycker om olycklig kärlek. (Fantasy/Kärlek)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar