måndag 11 februari 2013

Bokbytardagar!

Just nu pågår det bokbytardagar verkar det som och eftersom jag redan har flera böcker i bokhyllan som bara skräpar (för det mesta) är jag redo att byta bort nedanstående titlar.
Eftersom jag bor rätt långt upp i Norrland tänkte jag att böckerna kommer skickas via post. 
Maila eller kommentera om ni är intresserade och vilka böcker ni kan tänka er att byta mot.

Alla böcker är i fint skick och på svenska om det inte står något annat.

Ibland bara måste man - David Levithan: Helt oläst i pocketformat. 
De utvalda, tankeläsaren - Kristin Cashore: Helt oläst i pocketformat.
Himlen börjar här - Jandy Nelson: Helt oläst
Resten får du ta reda på själv - Lauren Oliver: En aning nött i kanterna men annars i fint skick. Inbunden.
Det borde finnas regler - Lina Arvidsson
Sju j*vligt långa dagar - Jonathan Tropper: Helt oläst
Om jag kunde drömma - Stehpanie Meyer: Helt oläst i pocketformat
Glashuset - Rachel Caine: Oläst men en aning nött i sidorna, troligen efter den blivit skickad med posten.
Besttjusaren I & II - Nahoko Uehashi: Knappt påbörjade, i pocketformat.

7 kommentarer:

  1. Är glashuset från Styxx? I så fall är jag intresserad, du kan kolla vilka böcker jag byter om det finns någon du är intresserad av.

    http://bokparadis.blogg.se/2013/january/bokbyte-2.html#comment

    SvaraRadera
  2. Okej, men säg till när du har bestämt dig då! :)

    SvaraRadera
  3. Hej, så det här har absolut ingenting med bokbytar grejen att göra men jag undrade bara om din åsikt.

    Vet inte vilken jag ska köpa, svenska eller engelska The perks of being a wallflower.

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag ville bara tippsa om en bok vid namn bläckhjärta.
    Bläckhjärta:
    Huvudpersonen Meggie Folchart, 12 år, har alltid älskat böcker. Hon bor med sin far Mortimer Folchart (som hon kallar för Mo) och deras böcker. Modern Teresa har varit försvunnen sedan Meggie var väldigt liten.

    Mo har en förmåga att kunna kalla fram böckers karaktärer till verkligheten, och äventyret börjar när en gammal bekant till Mo, Sotfinger, knackar på dörren och varnar för en man vid namn Capricorn. Meggie och Mo reser till faster Elinor, som äger ett mycket dyrbart och gammalt bibliotek, och där gömmer Mo boken om vilket allt handlar. Var är Meggies mamma? Vem är Sotfinger? Vem är Capricorn? Är han farlig???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter superbra! Har faktiskt boken i bokhyllan men har aldrig känt för att läsa den men nu måste jag nog börja med den, tack! :)

      Radera
  5. Jag är ju lite sugen på Resten får du ta reda på själv - Lauren Oliver, meeen har inte bestämt mej än :)

    SvaraRadera
  6. Har jag något du vill byta resten får du ta reda på själv mot? :)

    SvaraRadera